یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

کاربرد دستگاه سانتریفیوژ پی ار پی

۵ بازديد
این راهنما سومین فصل از کیت بیوتکنولوژی 101 است. سانتریفیوژ جزء کلیدی آزمایشگاه بنتو است. این به شما امکان می دهد با چرخاندن نمونه ها با سرعت بسیار بالا، از نیروی گریز از مرکز برای جداسازی نمونه ها بر اساس چگالی استفاده کنید. سانتریفیوژ می تواند تا 14500 چرخش در دقیقه – 240 در ثانیه بچرخد! سانتریفیوژ یک اسباب بازی نیست و اگر اشتباه استفاده شود، می تواند خطرناک باشد. در این آموزش مقدماتی، نحوه کار با سانتریفیوژ را به طور ایمن یاد خواهید گرفت تا بتوانید با اطمینان از سانتریفیوژ در آزمایشات خود استفاده کنید.
آزمایشگاه سانتریفیوژ دانشگاه کلرادو بولدر شامل یک سانتریفیوژ 15 گرم تنی است که دارای یک بازوی متقارن متشکل از بخش های آلومینیومی است که سبدهای چرخشی را در هر انتها حمل می کند. سانتریفیوژ برای بررسی عملکرد استاتیکی و لرزه ای سازه ها و شیب های نگهدارنده، مکانیسم های نشت، انتقال آلاینده ها و سازه های فونداسیون دریایی استفاده می شود. با استفاده از میز لرزش سروو هیدرولیک می تواند حرکات زلزله را در پرواز شبیه سازی کند.
سیستم جمع‌آوری داده‌ها برای سانتریفیوژ 400 گرم تنی ما شامل یک سیستم جمع‌آوری داده همراه با شاسی شیار، با ماژول‌های مناسب برای تهویه سیگنال برای ها، سنسورهای نوع کرنش سنج، شتاب‌سنج‌ها و دیفرانسیل نوع خازنی است. مبدل های فشار قابلیت های کنترل ولتاژ نیز برای کارکرد شیرهای جریان برقی و الکترونیکی امکان پذیر است. سانتریفیوژ 400 گرم تنی شامل دو خط اتصال چرخشی هیدرولیک است که می تواند برای تامین سیال تحت فشار به پلت فرم سانتریفیوژ استفاده شود.
مرکز آزمایش‌های زیرساخت، انرژی و فضا یک مرکز آزمایشی آزمایشی با مدیریت مرکزی ارائه می‌کند که سانتریفیوژ ژئوتکنیکی، دینامیک ساختاری و آزمایش مواد را ارائه می‌کند. این مرکز دارای قابلیت‌های منحصر به فرد در مقیاس بزرگ، سرعت بارگذاری سریع، قابلیت‌های کنترل گرانشی و محیطی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.