سانتریفیوژ چه انواعی دارد؟

کاربرد سانتریفیوژ

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

سانتریفیوژ چه انواعی دارد؟

۵ بازديد
بازار سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس محصول می تواند به بخش های زیرزمینی و طبقه طبقه بندی شود. بخش سانتریفیوژ فیدارنیک در سال 2020 سهم بازار غالب را حفظ کرد. این به دلیل اشکال نسبتا ساده تر نگه داشتن ماشین ها، و همچنین ماشین آلات همه کاره و آسان برای استفاده، و در نهایت سبک تر وزن. علاوه بر این، موارد موجب افزایش مرگ و میر ناشی شده است، زیرا مرگ و میر در هر 1000 مورد به میزان 8.7-12.9 افزایش یافته است. علاوه بر این، هزینه های تحقیق و توسعه شرکت ها تعداد زیادی از افراد را افزایش داده اند.
با این حال، بخش طبقه ایستاده به عنوان سریع ترین رشد، در طول پیش بینی سال های 2021-2026 برآورد شده است. این به دلیل ویژگی های اضافی ارائه شده، مانند، می تواند در دمای بین -20 C تا +40 C کار کند. علاوه بر این، آنها می توانند در سراسر برنامه های کاربردی تحقیقاتی DNA، RNA، ویروسی و پروتئین مورد استفاده قرار گیرند، که بسیار زیاد خواهد بود تکمیل شده از کار مرتبط با واکسن.
بازار سانتریفیوژ آزمایشگاهی بر اساس کاربران نهایی می تواند به بیمارستان ها، بیوتکنولوژی و داروسازی و تحقیقات دانشگاهی تقسیم شود. بخش بیوتکنولوژی و داروسازی سهم بازار غالب را در سال 2020 برگزار کرد. این به دلیل افزایش Covid-19 و افزایش فشار بر شرکت های دارویی و بیوتکنولوژی برای توسعه یک واکسن یا دارو برای مقابله با آن است. علاوه بر این، شاخص سودآوری چنین شرکت هایی بالاتر از سایر صنایع و همتایان بود.
علاوه بر این، بخش دارویی و بیوتکنولوژی تخمین زده می شود که سریع ترین رشد، در دوره پیش بینی سال های 2021-2026 است. این به دلیل تخصیص بودجه به شرکت های خاص برای توسعه داروهای بهتر یا واکسن یا مواد مخدر است. به عنوان مثال، واکسن های M-RNA ظاهرا تحت آزمایش برای درمان سرطان قرار می گیرند، به این ترتیب نمونه ها و آزمایش های مختلف برای پیدا کردن ترکیب مناسب استفاده می شود. به طور مشابه، رقبای دیگر پیشرفت می کنند تا با رقابت مواجه شوند، که بیشتر به بازار اجازه می دهد رشد کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.