سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

لیست قیمت انواع سانتریفیوژ پی ار پی

۵ بازديد
سانتریفیوژ آزمایشگاهی پایه ای برای انجام اکثریت آزمایشات خون است. علاوه بر این، به عنوان هر کدام، 41 میلیون نفر در هر سال به علت NCD ها میمیرند؛ علاوه بر این، که به عنوان یک گام به عنوان یک گام به عنوان یک گام به عنوان یک گام به عنوان یک گام به دست آمده برای مقابله با موارد رو به افزایش چنین بیماری ها ارائه شده است. به عنوان 77٪ از مرگ و میر ناشی از NCD ها در کشورهای کم درآمد و متوسط درآمد، تلاش ها در سطح جهانی برای افزایش امکانات تست انجام می شود. استراتژی برای حفظ بیماری در مرحله خوش خیم، هدف اصلی کل فرایند است که به رشد دستگاه های گریز از مرکز کمک کرده است. علاوه بر این، کشورهایی در سال های 2020-2021 برای هزینه های تحقیقات بهداشت و درمان از کل تخصیص بودجه شرکت کردند.

هدف از این مقاله ، ارزیابی روشهای جدید تفسیر آزمایشات درجا در ماسه از همبستگی های ایجاد شده از سانتریفیوژ و داده های آزمایشگاهی است. تأکید به روشهایی است که بر اساس ترکیب اندازه گیری از آزمایشات مستقل ، مانند نسبت سفتی الاستیک به استحکام نهایی و نسبت مقاومت مخروط و فشار محدود است. برای این منظور ، یک سری از آزمایشات سانتریفیوژ با استفاده از یک مخروط سنج و یک فشار مخروطی مخروطی در فیدارنیک ، ایران انجام شد. کار تجربی باعث می شود ارزیابی و توسعه همبستگی ها برای به دست آوردن چگالی نسبی ، زاویه اصطکاک ، پارامتر حالت ، استرس افقی و ضریب فشار جانبی زمین در حالت استراحت انجام شود.
ارزیابی میدان کرنش حاصل از نفوذ مخروط با نظارت دقیق بر میزان تنش افقی در هنگام نفوذ با استفاده از سلولهای فشار زمین تعبیه شده در نمونه های ماسه انجام می شود. یک گزارش مناسب از افزایش تنش های افقی در محل مرزهای جعبه قوی ، تضمین می کند که می توان از همبستگی های معمول بین پارامترها در قیمت سانتریفیوژ استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.